zondag 18 september 2022

Leffe beschrijft hoe zijn nieuwe leventje verloopt:

"Dag 1: De kennismaking met mijn nieuwe baasjes

We zijn samen met mijn opvangmama en mijn nieuwe baasjes gaan wandelen in de bossen. Mijn nieuwe zus,  ook van ACE|Shin (Daisy) ging natuurlijk ook mee.

Thuis binnen heb ik goed de boel verkend. Daar heeft zus me ook op mijn plaats gezet. Die was jaloers😳. Maar mijn nieuwe baasjes zeggen dat het normaal is.  Ze laten me lekker doen en mijn weg zoeken.
Daarna hebben we elkaar wat uitgedaagd om te spelen. Maar ik bleef toch een beetje op de achtergrond. Stel dat die weer zo boos zou wordenπŸ₯΄

Week 1
De eerste week is tegen alle verwachtingen in zeer goed verlopen. Ik eet heel flink alles op. Ga al zelf door het hondenluik.  Geniet van de knuffels en snoepjes. En we maken elke dag een lekkere lange wandeling.

Na 1 maand
Ik voel me helemaal thuis. Vreemde mensen vind ik niet fijn. Maar krijg alle ruimte en tijd om te wennen. Ik geniet van alles.  Van de lange wandelingen tot een heerlijke borstelbeurt. 
Lekker rennen in de losloopweide of lekker lui in de zetel met mijn kluif.

Mijn broer Mylo (ACE Duvel) en mijn opvang mama zie ik nogπŸ₯° Dikke poot van LeffeπŸΎπŸΎπŸ•" 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten