We zaten midden in een teammeeting, en daar ging de bel weer. Het was vrij dringend want er stond een man aan de deur met een kartonnen doos in zijn auto, volledig dicht geplakt, met enkele gaatjes aan de zijkant, de kleine tongetjes kwamen er doorheen. Geen enkel asiel wilde helpen, en de politie van Coin had hem weer maar eens naar ons gestuurd, alsof wij nog niet genoeg om handen hebben. Hij deed een hele uitleg waar geen touw aan vast te knopen viel, het waren niet zijn pups maar en dit en dat, maar hier zijn ze dan. De hondjes waren oververhit, hij had ze in een gesloten kartonnen doos zitten, en dat met dit hete weer! Onze al zo grote familie is weer 5 pupjes rijker.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten