Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Bebo is een heel lieve, sociale en slimme hond die in opvang is in de omgeving van Nijmegen.
Als je serieuze belangstelling voor Bebo hebt is het altijd mogelijk kennis te komen maken met hem.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten