woensdag 11 mei 2022

Gizmo (Ace Timmeke) is doing well, very much settled at home!

He's really changed over the past year, very settled and trusting of me. We recently moved to Rotterdam and the wide streets and fewer dogs seems to do wonders for him. In February we took a trip to the UK which he enjoyed and this summer planning to hiking in the mountains in Italy. Gizmo is also okay if I go away on holiday and leave him with a friend, obviously very excited when I return. 

Thanks so much for bringing such a wonderful creature into my life! 


Hij is het afgelopen jaar echt veranderd, erg rustig en vertrouwd op mij. We zijn onlangs verhuisd naar Rotterdam en de brede straten en minder honden lijken wonderen voor hem te doen. In februari maakten we een reis naar het Verenigd Koninkrijk, waar hij van genoot en deze zomer van plan om te gaan wandelen in de bergen in ItaliΓ«. Gizmo vindt het ook okΓ© als ik op vakantie ga en hem bij een vriend achterlaat, uiteraard erg opgewonden als ik terugkom.

Heel erg bedankt dat je zo'n prachtig wezen in mijn leven hebt gebracht!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten