donderdag 19 mei 2022

In memoriam Cloudy

Nog geen maand geleden bracht ik jullie het verdrietige nieuws dat onze Spaanse Princess Camila is overleden. We hebben dit verdriet nog niet verwerkt en de volgende schok kwam al. Een paar weken geleden schreef ik nog dat het met onze Spaanse lieverd Cloudy zo goed gaat en dat hij ondanks zijn leeftijd (bijna 13 jaar) nog zo gezond als een vis is. Vannacht gebeurde er een drama die we nog steeds niet kunnen bevatten. Het was ongeveer 02:00 vannacht dat we Cloudy ineens hoorde hijgen. We dachten in eerste instantie dat hij misschien naar buiten moest dus lieten we hem in de tuin, daar deed hij een plasje en daarna weer terug naar binnen. Eenmaal terug in de woonkamer gebeurde het dat ineens 1 achterpoot verlamd raakte, al snel volgende zijn tweede achterpoot en stonden zijn ogen ook ineens heel vreemd. Het gebeurde allemaal zo snel. We legde hem rustig op de bank waar al snel bleek dat hij niks meer mee kreeg van wat er gebeurde. Ik huilde en besefte me meteen dat er waarschijnlijk iets met zijn hart aan de hand was, nog voordat we de dierenarts konden bellen was Cloudy al overleden. Mijn man probeerde nog te reanimeren maar zonder succes 😭😭😭 Ondanks dat het zo snel ging en we alles hebben zien gebeuren en we weten dat hij niet heeft geleden is het beeld niet van ons netvlies af te krijgen. We waren zo enorm machteloos, ik zei hem nog hoeveel ik van hem hou, heb wel 10x zijn naam herhaald maar toch glipte zijn leven door onze vingers weg 😭 We kunnen het nog steeds niet geloven, vooral omdat hij nooit ziek is geweest, gisterenavond ook gewoon gegeten, niks bijzonders op te merken en zo ineens is hij er niet meer. Vanmiddag hebben we hem naar het crematorium gebracht en een mooie urn voor hem uitgezocht. Een bronzen hart met daarin een gouden hart verwerkt, dit past zo bij hem vooral omdat ik altijd tegen hem zei "Cloudje met zijn hartje van Goudje". Hij was mijn eerste lieverd die ik via ACE adopteerde en vlak daarna kwam Camila ook via ACE bij ons. Alle twee zelfde leeftijd, alle twee in korte tijd achter elkaar via ACE vanuit Spanje bij ons gekomen, alle twee zo enorm lief en speciaal en nu alle twee in 1 maand tijd vertrokken naar de regenboog brug. Ik troost mezelf met de gedachten dat hij niet heeft geleden en tot de laatste dag een mooi leven heeft gehad. Troost in alle mooie herinneringen en hoe dankbaar we zijn dat hij in ons leven is geweest 10 jaar lang. Maar het gemis, het geluid van zijn blaf, het geluid van zijn voetjes lopend op de vloer.... het laat een enorme leegte achter en vannacht stierf er een stuk van mijn hart met hem mee πŸ’”πŸ˜­

We willen jullie enorm bedanken dat we twee geweldige lieverds via jullie in ons leven en in ons hart kregen het waren 10 jaar vol met liefde en in ons hart leven ze voor altijd! 

Ook nu stuur ik een filmpje mee met wat herinnering van 10 mooie jaren met onze Cloudje met zijn hartje van Goudje ❤️

Liefs,

Nanda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten