vrijdag 20 mei 2022

In memoriam Gus (ACE Mushy)

Gus, de Spaanse vagebond is niet meer. Tegen een zeldzame kanker (insulinoma) had hij geen verweer. Door zijn vechtlust en chemotherapie is hij nog 9 maanden comfortabel en gelukkig bij ons kunnen blijven. Hij werd 10,5 jaar.

Gus met zijn leeuwenkraag, een ontzettend lieve reus, een nobele heer, intelligent, zachtaardig, immens mooi. Iedereen benijdde mij met zo een geweldige SHIN hondje. Ik was zo trots met hem aan mijn zijde.

EΓ©n jaar nadien is Babs (Sira) overgevlogen. Het geluk was compleet met de 2 mastins. Wat een geweldig ras toch!  Nu zijn Babs en ik ontroostbaar zonder onze rots, beschermer, grote broer, man des huizes.

Ik ben jullie zo dankbaar dat Gus in mijn leven kwam. Hij heeft mij zo gelukkig gemaakt. 

Ik wil jullie zoveel liefs toesturen, Fabienne en haar man, alle vrijwilligers en alle hondjes en katjes.

Martine en Babs










Geen opmerkingen:

Een reactie posten