woensdag 16 juni 2021

In memoriam Saartje (Ace Maria)

Mijn lieve Saartje kwam 8 mnd. geleden met de vrachtwagen naar Nederland en kon haar eindelijk in mijn armen sluiten. Ik was opslag verliefd op mijn opoe van 13 jaar oud. Eenmaal thuis maakte ze kennis met de andere 4 honden en hoorde er direct bij. Ik heb haar leren kennen als een lieve sociale schat, die heel goed eten kon pikken😀 Maar vooral erg slim,als ik thuis kwam ging ze voor de airco liggen en keek me aan zo van: kom op druk op de knop!

Tot vanochtend, de ene epilepsie na de andere. Met spoed naar de dierenarts, maar die kon niks meer voor haar doen. Met heel veel verdriet en pijn in mijn hart heb ik afscheid van haar moeten nemen, 14 jaar is ze geworden, nu is ze bij Randy (ACE Andie) die ik 10 april in heb moeten laten slapen. Met heel veel liefde, plezier en vreugde denk ik terug aan onze mooie te korte tijd samen. Dierenliefde is en blijft een wonder.

Dankjewel lieve Saartje voor alle liefde die je mij hebt gegeven!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten