zaterdag 26 juni 2021

In memoriam Boke (Ace Killo)

Zijn bedroefde adoptante neemt afscheid:

"Mijn lief manneke, ik vind het zo erg, zo vreselijk, plots heb ik afscheid van je moeten nemen. Ik was niet voorbereid. Maar in die paar maanden heb je mij zoveel vriendschap en liefde gegeven, zoals alleen een dier je kan geven. Onvoorwaardelijk. Je hebt een leven geleid dat je niet verdiende, maar op het einde heb je toch geborgenheid en liefde gekend. Dat is mijn enige troost. Een grote mensenvriend was je, ondanks wat je overkomen was, je hield zo van die aandacht. De eerste nacht al, je was zo overstuur, zo lastig en ik kon niet slapen. Toen legde ik mijn hand op je en je werd plots kalm, en viel in slaap. En ik dacht, wat een speciaal beestje heb ik hier binnen gekregen! Want speciaal was je. Ik zal je zo missen. Mijn lieve mooie kater. Mijn kleine vriend."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten