woensdag 31 maart 2021

Even een update over onze Otto.

Bij aankomst vorige week zag ik een onzeker mannetje. Hij klikte zich snel vast aan mij. 

Bij thuiskomst liep het echter even "fout". Onze dominante teef Luna wou hem direct tonen wie de baas is.  Otto's reactie was grommen,  waardoor dit kort escaleerde tot veel lawaai.  We hebben uit voorzorg dan een tweetal dagen die twee wat op afstand gehouden van elkaar.  Onze mastin Basiel negeerde Otto. 

Ondertussen komen ze alle drie goed overeen,  maar blijft Otto wel onzeker.  Hij lijkt mij vaak goedkeuring te vragen.  Als ik er bij ben,  is hij mijn schaduw. Als ik mij afzonder,  is Luna de baas en Basiel de speelkameraad. 😊

Hij deed ons gisteren wel even schrikken toen hij in het zwembad dook😁. Mijn zoon heeft hem er snel uitgegrabbeld. Ik merk dat hij nu wel beseft dat hij daar niet zelf uitkan.  Wel leuk om te weten dat hij dat fijn vindt,  kunnen we deze zomer hier wat verder in de surfput gaan zwemmen 😉.

Hij is ongelooflijk lief,  slim en knap. We werken aan zijn onzekerheid,  maar dat komt wel goed. 

We zijn verliefd 😍.

Dankjewel om hem bij ons te plaatsen! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten