maandag 5 maart 2012

Nozem

Hallo, Puk voorheen Pulgui, gaat graag mee met het vrouwtje. Aangezien ik graag brommerrij, vooral met mooi weer, heb ik ook geprobeerd om hem te laten wennen met de brommer. Puk is een ‘prater’. Dat is zacht gezegd. Toen ik hem probeerde te wennen aan fietskar, keek iedereen om, omdat ze dachten dat de ziekenwagen langs ging. Maar goed op de brommer was dat niet minder. Oordopjes gekocht! (grapje hoor) en toch doorgezet. Zoals jullie zien op de fotoos wil hij nu niet meer, dat ik alleen weg ga. Nu ging ik deze keer naar de kerk, dus leek het mij beter om hem even thuis te laten.
 
Als het koud is, heb ik speciaal een kap laten maken. Dan krijgt hij zijn jas aan, kap over de hondenmand, waardoor hij door de zijkanten naar buiten kan kijken, maar niet de volle kou over zich heen krijgt.Hij vindt het nu heerlijk om mee te gaan. En ik moet zeggen, dat ik nu meer moeilijk alleen weg kan. Ik mis hem als ik hem niet achterop heb.
Groetjes van mij, Gerrie en natuurlijk een poot van mijn bromnozem.
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten