woensdag 7 maart 2012

Emilo 4731, Anna 3390 en Pietje uit asiel Nederland

Hier iets over emilo 4731 nu Floris.   
Floris doet het erg goed alhoewel ik moet zeggen dat ik m,n handen aan hem vol heb. Hij is super aanwezig en denkt dat hij n rol heeft in het sprookje zwaan kleef aan. Dus grote verlatingsangst. In het begin kon ik wel huilen wanneer hij z,n bakje voer kreeg  en zo schrokte. Maar Floris kan nu na 2 maanden al netjes zitten voor een plakje worst en hondenkoekje. Anna 3390 woont nu een jaar bij mij en is als een moedertje voor hem zo lief als je die twee samen in de mand ziet liggen. Floris met z,n koppie tegen Anna,s buik en soms slaat Anna een poot over hem heen. Ze likt ook z,n oren schoon en spelen kunnen ze samen goed. Ik denk dat Floris boft dat hij bij mij is gekomen want hij is super druk.     
Ik was ook de eerste week 'n beetje in paniek daar weet Nils alles van. Gelukkig dat je dan 'n fijne vrijwilliger hebt waar je je hart even bij uitstorten kan. Floris is een lieve hond en ik zou hem niet meer willen missen. Vooral omdat Anna het zo fijn met hem heeft.
Hij mag samen met Anna in het park los en spelen dan ook  met andere honden.  Ik hou erg veel van ze . Mensen kunnen 'n voorbeeld nemen aan de trouw van 'n hond die van je houdt.   
Geduld doet wonderen met dier en mens.
Ik heb veel respekt voor fabienne om dit allemaal aan te kunnen.
Meer dan 2 honden kan ik niet aan want ik heb er nog 'n oud hondje met kuren bij.

Groetjes Willy van Overbeek .







Geen opmerkingen:

Een reactie posten