vrijdag 13 september 2024

Update Rina 19440

Het is even geleden maar wilde jullie toch weer even een berichtje sturen met hoe het gaat met Rina en weer wat mooie foto’s.

Met Rina gaat het super goed. Ze is momenteel op vakantie bij mijn vader voor 2 weken ik vertrek straks naar Zuid-Afrika en Swaziland voor een rond reis.

Gisteren heb ik haar weggebracht maar Rina merkte heel goed dat ik weg ga want ze hield mij continue in de gaten.

Ze gaat nog steeds 2x per week met de uitlaat mee, ook dit doet ze super goed.

Rina is vorige maand weer op de foto gezet door een fotograaf. Ik zal wat foto’s ervan mee sturen.

Begin deze maand is Rina weer “goed gekeurd” voor de jaarlijkse controle en heeft ze haar jaarlijkse vaccinatie gehad. 

We hebben tegenwoordig een hondenkar. In het begin vond Rina het helemaal niks, maar na een beetje oefenen springt Rina er meteen in wanneer we gaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten