zaterdag 21 september 2024

OPROEP .....

Bij dezen doe ik een OPROEP aan een paar mensen die ik vandaag op de Ace dag heb ontmoet tijdens de workshop  adoptiehonden uit het buitenland..

We hadden een aangenaam gesprek over mijn cockertjes, zij had ook vele cockertjes gehad en was nu  helemaal verliefd op mijn Cavaliertje Maggie.

Echter, toen liet ze me de foto,s zien van haar inmiddels overleden cockertje, nou, het had Marie-Sol kunnen zijn qua gezichtsuitdrukking.

Kort daarna ging er een prachtig gekleurde vlinder op mijn bovenmouw zitten van mijn T-shirt waarop ik zei, ja, dit is dus een teken van  Marie-Sol, ze is er weer bij wat ik ook al eerder op de dag had gevoeld.

Daarop heeft Harrie, haar vriend, een paar foto,s van de vlinder gemaakt , maar wat zou ik die foto graag in  mijn bezit willen hebben!!

Het enige wat ik van hun weet is dat ze uit Drenthe komen en volgens mij uit Meppen

Bij dezen mijn oproep.

Mijn mailadres:   nielandsollie@gmail.com.

Bij voorbaat dank.

Groetjes Tieske en 3 zeer vermoeide spanieltjes๐Ÿ˜€.๐Ÿ˜€.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten