Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Hij ging mee op bezoek bij de Vikingen, mee op de boot, mee naar Legoland รฉn hij heeft veeeeel strandwandelingen gemaakt! Zalig vond hij het, en wij ook ❤️๐พ Denemarken is trouwens een zeer hondvriendelijk land, echt een aanrader!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten