zaterdag 12 november 2022

2 jaar Tomas

Hallo allemaal, 

Ik weet dat ik al lang niet meer geschreven heb, ik was ook zo druk bezig. Ik leer  spelen, en ik durf blaffen, en ik kan nu ook al beter en nog langer kwispelen met mijn kort Bretoens staartje, ......

Vandaag is een heel speciale dag, ik ben precies 2 jaar geleden aangekomen in Belgiรซ. Ik was erg bang toen de baasjes mij meenamen maar nu wil ik hier echt niet meer weg. 

Van in het begin kijk ik erg op naar mijn heel grote en heel sterke broer Kamiel, in zijn gezelschap voel ik mij altijd veilig. In het veld mogen wij alle twee los en dan blijf ik altijd dicht bij hem. Wij gaan iedere dag fijn wandelen, het leukst vinden wij de grote modderplassen (de baasjes niet zo erg denk ik).... Vorige maand zijn we op vakantie geweest met de baasjes. In Duitsland. Samen hossen in de bossen. Dat was leuk, maar ik was toch heel blij toen we terug naar huis kwamen.

Hierbij een paar foto's dan kunnen jullie zien wat ik allemaal uitspook.

Tot gauw,

Tomas

 

Vriendelijke groeten en oprecht bedankt voor onze Tomas, 

Jeannine 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten