dinsdag 29 november 2022

ACE Foxtrot in opvang in Nederland

Hoi allen, 

ik ben een grote bofkont want ik mocht namelijk 23 november tijdelijk wonen bij een opvanggezin in Westzaan.Sinds ik daar woon luister ik naar de naam Ox. Na een beetje wennen de eerste dagen nu helemaal prima.Kan prima overweg met de hondjes en katjes en ik pas me al prima aan.Lijk al volledig zindelijk en ook een wandeling doe ik keurig volgens de opvang.Zij zegt steeds:"Ox, je bent echt een topper".

Als zij even weg gaat en ik met de andere diertjes thuisblijf is dat helemaal geen probleem.Ben een zachtaardige lieverd die zich gemakkelijk aanpast.Ziet u mij wel zitten als maatje ? Mail dan snel !Wie weet zijn wij wel de perfecte match en lig ik binnenkort in mijn eigen ,gouden mand!

Dikke lik,

              Ox!






Voor meer informatie klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten