dinsdag 8 maart 2022

Tiko.

Op 16 februari mocht ik eindelijk Tiko  ophalen  in Barneveld. 

Na een lange  reis  vanuit  het verre Spanje mochten mijn kleindochter en ik Tiko verwelkomen in Nederland. 

De dames vrijwilligers waren super lief en vol begrip.Echt geweldig. 

De eerste dagen  waren spannend  voor Tiko maar ook voor mij. Ik merkte dat hij heel alert,nieuwsgierig  en leergierig  is. Maar bovenal een grote knuffelkont.

Na 3 dagen kon hij het commando zit al.  

Nu na 2 weken bij mij in huis te zijn loopt hij mij als het spreekwoordelijke  hondje achterna.  Hij is best al ingeburgerd, mij Spanjaard. 

Volgende week gaan we op cursus, dan kunnen we elkaar nog beter leren kennen. 

Een hartelijke  groet  uit Limburg  van Marian en een poot van Tiko.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten