donderdag 31 maart 2022

Met Mimosa gaat het goed.

Mimosa werd verwaarloosd en bang gevonden op straat, zij werd liefdevol opgevangen door een opvanggezin maar het vertrouwen in mensen kreeg zij daarmee niet terug. Zij kwam als bang katje aan bij haar adoptanten. Gelukkig gaat het al een stuk beter met haar:

"Met Mimosa gaat het goed. Alles gaat in stapjes, maar die stapjes zijn zeker vooruitgaand. Ze moest eerst heel erg wennen natuurlijk. In het begin verstopte ze zich ook op plekken, waarvan ze mij verbaasde. Nu komt ze vaker uit zich zelf naar buiten en hebben we wat overzichtelijke “verstop” plekjes voor haar kunnen creΓ«ren. Aaien en kroelen doen we nu dagelijks en volgens mij vind ze het nog stiekem leuk ook! Ik ben de verzorgers in Spanje ontzettend dankbaar en ik vind het leuk om wat foto’s te delen die ik gemaakt heb de laatste dagen"




Geen opmerkingen:

Een reactie posten