zaterdag 10 april 2021

In memoriam Randy (Ace Andy)

Hoi alle lieve mensen van het Ace, helaas moet ik jullie zeggen dat Randy op 10 april is ingeslapen. Ze kwam als een bang vogeltje hier bij mij thuis maar na een half jaar had ze weer een beetje vertrouwen in de mens en begon ze ook weer te genieten van het leven. Ze heeft mij veel vreugde en liefde gegeven en ik heb veel van haar geleerd, dierenliefde is een wonder. Ik zal haar vreselijk missen maar ben dankbaar voor de 4 mooie jaren. Ik denk met veel liefde en een glimlach aan haar terug.

Bedankt dat ze hier mocht komen wonen,

dikke traan Corrie 





3 opmerkingen:

  1. Hoi Corry
    Heel veel sterkte. Ik weet als geen ander hoe jij je nu voelt. Wij hebben gisteren ook onze lieve Chow Rex moeten laten inslapen na 3,5 jaar bij ons te zijn geweest.
    Zijn ze samen naar de hondenhemel gegaan. Geeft me een beetje steun.
    Nogmaals sterkte
    Liefs Sandrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Namens Corrie, jij ook heel veel sterkte met het moeten loslaten van Rex!

    BeantwoordenVerwijderen