dinsdag 27 april 2021

Reactie op " In Memoriam Thyra "

Thyra, een hondje dat jarenlang heeft rondgezworven op straat in Spanje.

Jarenlang verguisd en verjaagd, ja en zelfs beschoten zo bleek achteraf.

Twee jaar aldaar in het asiel gezeten bij Paki, ze zou moeilijk herplaatsbaar zijn.

Toen had ze geluk, Ineke  zag haar op de site en gaf haar een 2e kans.

Thyra, een hondje dat een enorme overlevingsdrang bezat, eerder al door de jaren heen heeft ze zich immers al zwervende kunnen redden, maar vooral ook toen ze na aankomst in Nederland bijna 3 maanden zoek was..

Nadat ze  gevangen was verkeerde ze immers nog in redelijke gezondheid!

Ze mocht bij Ineke eindelijk ervaren dat niet alle mensen slecht zijn, kreeg liefde, geborgenheid  en de beste medische verzorging  waar je als hond alleen  maar van kan dromen!

Lieve Thyra, ik  had je zo graag nog wat meer mooie jaren gegund bij Ineke, helaas heeft het lot anders beslist…..

Je zult altijd in mijn gedachten blijven als het hondje die als geen ander de kracht tot overleven bezat, helaas kon je het van deze ziekte niet winnen.

Ik wens Ineke heel veel sterkte bij dit verlies, en Thyra, ik weet zeker dat je nu in de Hondenhemel bent!

Nog een laatste groet van Jody, Marie-Sol, Lady-Jane en mij, Tieske.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten