maandag 26 april 2021

Mila (ace Albertina)

Mila vertelt: "Sinds februari woon ik bij mijn adoptiegezin en broer Cheese (ACE Staccato). Ik was al eens een weekje geadopteerd maar dat ging niet zo goed. Gelukkig hebben mijn huidige baasjes veel geduld, tijd en hadden ze ‘erger’ verwacht. Ik ben namelijk blind, maar als je dat niet weet, zou je het niet eens merken. Ik heb echter ook een bang hartje, en dat in combinatie met mijn sterke karaktertje kan ik nogal bruut overkomen. Ik ben hier nu bijna 2 maanden, en ik mag wel zeggen: ja, mijn ouders en broer zijn te vertrouwen en ik heb mijn stoere kant dan ook bijna helemaal laten varen. Ik laat mij nu overal aanraken, laat lekker met mij prullen en tijdens de wandelingen vertrouw ik op mijn broer Cheese en kan ik ook lekkere sprintjes trekken. Oh ja, mijn broer Cheese, die woont hier nu alweer 4 jaar ongeveer en wat is dat toch een sociaal beertje🥰. In het begin deed ik best wel lelijk tegen hem, omdat ik niet wist of ik hem kon vertrouwen. Hij heeft mijn uitbarstingen geduld en gaf af en toe wat tegengas. Nu kan ik tijdens het rennen tegen hem aanbotsen zonder boos te worden, mijn speelgoed deel ik en samen bewaken wij het huis! Ik denk dat mijn baasjes blij zijn met ons, want ik hoor ze toch vaak lachen en altijd met vriendelijke stem babbelen met ons. Dus lieve ACE|SHIN mensen: met mij is het dus goed, ik heb mijn forever plekje gevonden! Dikke kus en knuffel van mij Mila en Broer Cheese" 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten