dinsdag 27 april 2021

Hallo lieve vrienden bij ACE, Perro hier.

Ik wou jullie graag vertellen dat ik het heel goed stel.

Na een 2 tal maanden mocht ik van mijn baasjes eindelijk eens los crossen in dat heerlijke zand aan de Belgische kust,. Wat was ik blij, snel maakte ik hondenvriendjes en genoot van de vele strandwandelingen. Nu ben ik met mijn baasjes richting binnenland verhuisd, en hier mag ik loslopen langs de vele autoloze wandelpaden of in het bos.
Ik was wel vrij veel aangekomen in gewicht want ik had altijd zo'n honger en mijn baasjes konden me moeilijk iets weigeren. Maar mama vond het welletjes en dacht aan mijn gezondheid en oude dag en heeft me een 2tal maanden geleden op dieet gezet. Met resultaat,  ik ben al bijna 3kg vermagerd ,nog een 2tal te gaan.
Ik heb ook een adoptievriendje, Pipo. Hij woonde ook bij ACE en nu lekker in België bij mijn oma. Ze zeiden dat Pipo moeilijk was naar andere honden, maar met geduld krijg je veel gedaan. En nu zijn wij zoals Lady & de Vagebond , echte hondenvriendjes. Pootjes aan iedereen bij ACE!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten