maandag 29 juni 2020

Tommy bij ace Nanyo

Hier een berichtje van Tommy (Nanyo) sinds 15 november 2016  kwam ik aan op Rotterdam airport .  een heel angstig hondje voor mannen heel erg bang voor metaal geluiden o dan kroop ik weg of  als me vrouwtje de vaatwasser uitruimde  wat een herrie of die rare tv wat je daar allemaal zag en die maakte geluid . ik stapte wel  netjes mee aan de riem   was gelijk zindelijk    ook lig ik hier heerlijk op de bank . Ik mag altijd met me vrouwtje mee  ik kan los lopen( pas na een jaar hoor) me vrouwtje was bang dat ik wegliep  ik begrijp het niet want ik volg haar  de hele dag en kijk de hele tijd om of ze er nog loopt maar soms zie ik  een konijn of haas lopen ja dan moet ik er  toch  even achteraan hard blaffend. daarna zoek ik me vrouwtje gelijk weer op hoor.  Ik ben nu heel relaxt en mocht alles op me gemak ontdekken ik ga nu zelfs onder de douche.   Ik vertrouw nu iedereen .ben heel sociaal met alle honden ben geen ruzie zoeker.    Me vrouwtje zegt elke dag tegen me dat ze me zo lief vind en dan krijg ik heel veel zoenen dus lieve ACE mensen super bedankt voor alle goede zorgen en een dikke knuffel voor al me hondevriendjes die nog in Spanje vertoeven en misschien krijg ik er ooit nog een hondevriendje bij want me vrouwtje kijkt altijd  nog op de site dus wie weet.  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten