donderdag 13 februari 2020

Update Loro


Het gaat heel goed met Loro.Hij voelt zich al erg op zijn gemak en is al veel vrolijker geworden.Hij houdt zijn staart al hoger en kwispelen doet hij ook al regelmatig.Hij kan ook al goed los lopen.Als hij wat verder vooruitloopt,houdt hij ons wel in de gaten.Hij vindt het heerlijk om wat gekroelt te worden en vraagt vaak om meer.Hij is al erg op mij gericht en volgt me vaak door het huis.Hij plast nog wel eens in huis,maar dat komt wel goed.
Spelen doet hij (nog) niet.Dat heeft hij w.s. nooit geleerd.Net als met speeltjes of balletjes spelen.Dat doen mijn andere hondjes trouwens ook niet.
Maar het is een lieve en rustige hond,die hier vast wel gelukkig is/wordt.
Ik stuur nog wat foto's van hem.Op een foto staat hij samen met nog 2 Podenco's,die van een kennis zijn,toen we met de auto naar het bos gingen.
Op de andere foto staat hij samen met mijn hondjes.

De hartelijke groeten van Henk




Geen opmerkingen:

Een reactie posten