maandag 17 februari 2020

In Memoriam Rosali (Ace Rosita)

Vanmiddag heb ik Roosje helaas moeten laten in slapen.
Roosje is 27 mei 2018 samen met haar moeder Tina (Ace Rientje) met mij meegekomen naar Nederland na mijn bezoek aan de Refugio. Ze is bijna 14 jaar geworden.
Roosje had zware staar op de ogen en op een gegeven moment kreeg ze Glaucoom aan een oog en heb ik die moeten laten verwijderen. Verder heeft ze het altijd prima gedaan maar de laatste maanden ging ze dementeren en ik heb haar heel lang kunnen begeleiden door haar buiten te zetten daarna bij de drinkensbak te zetten en haar dan op een kussen in de kamer gelegd wat later de bench is geworden omdat ze soms per ongeluk te dicht bij de andere honden kwam en ze naar haar hapten en zelfs gebeten is. Ze was echt de weg kwijt.
Met liefde mee naar huis genomen en met liefde laten gaan.
Rust zacht Roosje!

Je vrouwtje Ineke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten