donderdag 13 februari 2020

Layla (ACE Fien)


Lieve Shin/Ace,

Het gaat super goed met Layla!
Ik kan trots melden dat ze inmiddels zindelijk is (met wellicht een ongelukje van blijdschap daargelaten, dat tellen we niet mee 😉 )
Ze heeft zich het patroon al eigen gemaakt en kent inmiddels alle etenstijden.
Ook weet ze mij inmiddels goed de koekjeskast te wijzen.
Nu is het niet zo dat alleen Layla nieuwe dingen heeft geleerd.
Zelfs haar oudere broertje heeft nieuwe dingen van Layla overgenomen.
En lijkt de pup in zichzelf weer helemaal te hebben gevonden.
Inmiddels zijn ze een onafscheidelijk dynamisch duo en komisch bovenal!
Iedereen die Layla ontmoet vind haar lief.
Heb zo al vaker meegemaakt dat ze slechts iemand aankijkt en ik te horen krijg : "Wat is ze lief!"
Daar hoeft ze dus niet veel voor te doen.
Toch kan ik verzekeren dat ze dat ook daadwerkelijk is!

Ze houdt enorm veel van knuffelen en ligt graag tegen je aan.
En alhoewel ze enorm van luieren houdt, is buitenspelen ook één van haar favoriete bezigheden.
Binnen overigens ook, hoor. Zo zijn er inmiddels al heel wat flostouwen en speeltjes doorheen gegaan.
Daarbij moet ik ook zeggen dat ze daarmee zeer braaf is, en uitsluitend speeltjes pakt om op te kauwen.
Ze verbaast mij nog altijd met hoe ontzettend braaf ze is!

Soms, als de hormonen de overhand nemen, kijk ik naar ze en wellen er tranen op.
Gewoon, omdat ik zo veel van ze hou. Stom hè? 💕

Wees er in ieder geval gerust op dat ze geliefd is.

Mijn dankbaarheid is groot!

Met vriendelijke groet,
Denise





Geen opmerkingen:

Een reactie posten