zondag 2 december 2018

Gabber

Ik ben Jarig, jaja 5 jaar alweer, en weten jullie wat mijn verjaardagswens is dat al mijn vriendjes hun verjaardag mogen gaan vieren in hun GOUDEN MANDJE.

Maar lieve Fabienne jij bent mijn grootste cadeau, jij hebt gezorgd dat ik uit dat vreselijke dodingsstation werd gered ik kan je niet genoeg bedanken en alle vrijwilligers het is geweldig wat jullie voor ons doen.

Als het koud is moet ik een jas aan dat is balen want dan ga ik echt niet lopen, maar ja zegt mijn vrouwtje je bent ouder geworden en ik ben zuinig op je.

Hier komen een aantal foto's van mij de eerste is uit Spanje toen heette ik nog Robert, mijn naam is nu Gabber en dat ben ik van mijn vrouwtje haar grote vriend en maatje, wij hebben het heel gezellig samen.

Dus lieve mensen die dit lezen maak mijn verjaardag nog een groter feest en red mijn vriendjes  uit Spanje, wij zijn allemaal zo lief en dankbaar.


Lieve Knuffels.....pootjes.....likjes........Gabber







Geen opmerkingen:

Een reactie posten