maandag 6 februari 2017

Update TOBY (Lugano)

Hallo allemaal !

Op 19 januari 2017 hebben Emma en "vrouwtje" mij vanuit Schiphol opgehaald. Ik was heel onrustig, ik wist niet wat ik moest doen en wilde liefs zo snel mogelijk weg van Schiphol, gelukkig erkende vrouwtje mijn gedrag en we gingen naar de auto. Daar kreeg ik water en werd ik rustig en sliep na een paar minuten in Emma's schoot in slaap. Toen we na 45 min rijden thuis kwamen mocht ik meteen al het bos in met vrouwtje, ze liet mij mijn gang gaan zo kreeg ik vertrouwen in haar. Het ging zo goed met ons dat zij mij op de 3de dag al vertrouwde los lopen, ik wilde haar laten zien dat ik heel braaf kan zijn en als ze naar mijn nieuwe naam riep, holde ik gelijk weer naar haar toe en als beloning kreeg ik een snoepje.

Ik woon al bijna 3 weken in mijn nieuwe huis en vind het heel leuk. de deuren staan altijd open, ik mag in alle kamers gaan en zelfs ook op bed bij vrouwtje. Ik doe heel hard mijn best om lief te zijn voor vrouwtje, ze is nog nooit boos geweest op mij, ookal gooi ik de vuilnisbak soms om, of per ongeluk een plasje doe in huis. 

Elke dag gaan vrouwtje en ik wandelen en ik hou van rennen !! andere hondjes vind ik spannend maar vrouwtje is altijd bij mij en zo krijg ik steeds meer vertrouwen in mijzelf. Maar als vrouwtje boodschappen ga doen, ga ik heel hard huilen, zo hard zelfs dat Emma en Luke mij niet goed kunnen troosten, Maar ik ga daar aan werken om niet meer te gaan huilen als vrouwtje weg gaat.

Vrouwtje heeft foto's en een video gemaakt. Hopelijk plaatsen jullie deze op de site.

Ik hoop dat mijn vriendjes in Spanje snel een baasje zoals mijn vrouwtje krijgen.

Veel liefs 
TOBY 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten