woensdag 1 februari 2017

GRIEPEPEDEMIE????????

Lieve  Allemaal,

Ik  ben  niet  ziek  hoor,  ik  ben  alleen  doodmoe. 
Ik  heb  met  een  grote  groep  honden  gespeeld  op  het  Kootwijkerzand. 
Er  kwam  een  jonge  man  op  ons  af  en  die  vond  mij  zo  leuk,  nu  mijn 
vrouwtje  trots  vertellen  waar  ik  vandaan  kwam,  want  voor  ACE/Shin  kan 
niet  genoeg  reclame  gemaakt  worden  zodat  anderen  van  mijn  vriendjes
hopelijk  ook  snel  een  gouden  mand  mogen  vinden.

En  wat  wil  het  geval  zijn  vriend  heeft  stage  gelopen  in  Spanje  bij
Fabienne,  mijn  vrouwtje  is  zo  dom  vergeet  ze  de  naam  te  vragen  van
die  vriend.
Hij  laat  een  boel  honden  uit.

Dit  was  het  laatste   nieuws  ik  ga  verder  slapen.


Knuffels  Gabber.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten