woensdag 8 februari 2017

Berichtje van Juul ref.nr 12070

Hier dan een berichtje van mij Juul en natuurlijk van mijn vrouwtje.
Ik heb het super getroffen bij mijn nieuwe gezinnetje ,ze zijn erg lief voor mij en ik word ook super verwend.
Mijn baasje gaat heerlijk met mij wandelen ,en bij goed weer gaan we naar de bossen,dan gaan ook mijn familie honden vriendjes mee,en rennen weer er heerlijk op los.
In de bossen mag ik ook los lopen ,heerlijk toch .ook speel ik graag met de kindjes die zijn ook dol op mij .Ik heb een eigen speelgoed mandje ,wat ik elke dag door het hele huis leeg maak.ik vermaak me dus wel .Ook kan ik zo n 4 uurtjes alleen thuis blijven maar ben dan wel weer super blij als mijn baasje weer thuis is ,gelukkig gebeurd dat niet zo veel. buiten ben ik erg nieuwsgierig en ga ik veel op mijn achterpootjes staan om te kijken ,mijn vrouwtje zegt dan je bent net een stokstaartje .ik heb in de buurt  ook veel honden vriendjes en vriendinnetje leren kennen dat is reuze leuk om samen te spelen. Het gaat dus super goed met mijn .Ook kijk ik graag naar de tv naar de honden fluisteraar Cesar .

voor nu heel veel groetjes en n dikke poot van mij JUUL .







Geen opmerkingen:

Een reactie posten