woensdag 8 februari 2017

Aankomst Rotterdam 6 februari

Zojuist weer een geweldige vlucht op mogen vangen met heerlijke hondjes en gezellige adoptanten. Mary Puppins kwam er lekker vrolijk uit en was gezellig met de rest aan het ravotten. Papalote was meer een stuiterbal, zeker samen met Mary Puppins. Hij liet zich maar wat graag knuffelen door zijn nieuwe baasjes.Martina was nog wat onder de indruk en bleef heel rustig maar dit zal vast en zeker gaan veranderen. Dan hebben we nog Tico die Irene vast heeft (ze staat achteraan). Tico blijft een nachtje bij mij zodat de adoptant hem morgen op kan komen halen. Ze woont in een uiterste puntje van Nederland en dan ook nog met openbaar vervoer in de nacht naar huis is geen doen. Dus komt ze Tico morgen ophalen. 11 jaar en blind maar wat een kranig mannetje. Hij is zo dankbaar en bleef me maar likjes geven thuis. Nu proberen de nacht door te komen met een beetje rust. Jolanda Snelleman wil ik hierbij bedanken voor het heen en weer vliegen om de hondjes op te halen. Yvonne Pille en haar zus Irene weer bedankt voor het ophalen van de kennels, en zeker de adoptanten bedankt voor het redden van een rescue hond uit het buitenland. 
Met goedkeuring van de adoptant van Tico mag ik een foto meesturen die ik heb gemaakt toen Tico was opgehaald en naar zijn ForEver HOME ging. 
Graag tot een volgende vlucht maar weer, wat is het toch geweldig dankbaar werk. Ace-Charity Fabienne Paques








Geen opmerkingen:

Een reactie posten