Aan de ingang van onze refugio vind je onze ‘wandelsectie’ een groep hondjes die elke dag wordt uitgelaten door onze vrijwilligers.
Met veel enthousiasme laten zij de honden wennen aan de leiband, het
verkeer en nieuwe mensen. Om de drie weken wisselen we van honden, zodat
elk dier aan de beurt komt. We zijn hen ontzettend dankbaar!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten