donderdag 13 februari 2025

Dag lieve dierenvrienden,.

Zo mooi om te zien dat Jody ook blijft waken tijdens zijn slaap over zijn inmiddels  nieuwe hartsvriendinnetjes, Maggie-Mae en Marie-Belle .

Jody, die  immers vorig jaar  zijn beide vriendinnetjes Marie-Sol en Lady -Jane binnen zeer korte tijd moest verliezen , daarbij zelf ook nog 2 operaties moest ondergaan vanwege kanker in zijn onderlip, wat vooralsnog nu goed lijkt te gaan.....

Maar ben zo trots op hem dat hij vanaf het eerste moment eerst Maggie-Mae en daarna Marie-Belle totaal heeft geaccepteerd, hij geeft hun beiden regelmatig kusjes en likt hun oogjes schoon, zo lief..

En de meiskes,beide komend vanuit de Broodfok,  hebben nu inmiddels ervaren dat een hond van het mannelijk geslacht.geen enkele bedreiging meer voor hen zal zijn, want Jody is al voor 10 jaar terug gecastreerd., dus vanwege het ontbreken van de overtollige mannelijke hormonen is hij een soort van vriendin geworden.

Nu wil ik niet zeggen dat Jody  daardoor een watje is geworden, nee, integendeel,hij voelt zich  nog altijd de enige man in huis dus belangrijk, maar hij heeft het ook zo verdiend!!!.

Liefs, Tieske en de 3 spanieltjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten