zondag 5 maart 2023

Onze Kovu gaat heel goed bij zijn nieuwe baasjes, hij heeft de salon al toegeëigend !!

(geschreven door opvang Westzaan)

Na de opvang in België vond ik een thuis in NL.

Hélaas duurde dit maar kort en met spoed werd er een plekje voor mij gezocht. In Westzaan was ik welkom en al snel voelde ik mij fijn! De opvang fluisterde in mijn oor dat ik compleet anders was dan werd waargenomen op eerdere verblijfplaatsen. Ze waren dol op mij en ik op hen. Kjeld was even mijn nieuwe naam en ik kreeg de titel TOPHOND...Zo fijn dat te horen..er ging een nieuwe wereld voor mij open. Drie weken later vond ik een nieuwe vaste woon- & verblijfplaats en nu ben ik omgedoopt tot Kobus....Ik ben al zo goed bezig aldaar. M'n baasjes zijn echt verliefd op mij en we matchen als een malle....Mijn toekomst is begonnen .....

Dikke lik,

ACE Kovu!



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten