vrijdag 19 augustus 2022

Ik ben Mari en ben bijna 2 weken bij mijn nieuwe baasjes.

Ik voel me hier heel goed, maar soms ben ik nog een beetje angstig, maar dat komt allemaal wel in orde. Het liefst van al maak ik een lange wandeling of speel ik in de tuin en lig ik nadien gezellig een dutje te doen, liefst heel dicht tegen mijn baasje.

's Nachts ben ik heel flink en slaap ik in mijn bench, maar gisteren was ik even alleen en mijn baasjes weten niet hoe ik het gedaan heb maar ik ben ontsnapt uit mijn bench, ze was nochthans goed gesloten ☺️ Ze waren wel heel fier op mij dat ik in huis niets stuk gemaakt heb en niet op de mat geplast heb, want dat had ik wel al eens gedaan ๐Ÿคท‍♀️
Ze vinden mij een heel lief, vrolijk, speels en aanhankelijke kapoen, ik ben hier graag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten