vrijdag 19 augustus 2022

Bamboo (ACEConner)

Bamboo werd door zijn bazinnetje opgehaald in de refugio. Het gaat heel goed met hem hij verteld zelf: “Hallo!Bamboo hier he 🐾🀘🏻☺️.   Vandaag ben ik voor de allereerste keer in mijn leven in het bos geweest! Dat was de max. Het was er heerlijk fris en het rook er zo lekker dat mijn neus overuren maakte. Ik heb blijkbaar ook iets gedaan met ‘mountainbiketrails’, zei mijn Nieuwe Mens. Ze werd daar zelf heel enthousiast van en ik deed het duidelijk heel erg goed. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik aan het doen was hoor, maar ze zei dat ze me dat nog wel zou uitleggen. Toen ik thuiskwam heb ik dan wat yoga in mijn tipi gedaan om te stretchen. Ik ben al dat gewandel natuurlijk niet gewoon en ineens ga ik hier drie keer per dag op avontuur πŸ₯³.   Voorlopig heb ik het bijzonder naar m’n zin πŸ₯°. En mijn vrouwtjes ook denk ik, want die lopen de hele dag naar me te lachen.” 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten