vrijdag 29 april 2022

Jessy (ACE NIKI 13249)

Jessy (ACE NIKI 13249) Ik ben in 2017 naar mijn nieuwe vrouwtje gekomen. Pfff. Ik was bang ik trilde bijna uit mijn velletje in het eerste jaar. 

Silke de Breton was gelukkig mijn hulpje en is het helemaal goed gekomen. Silke is erg ziek geworden en nu heb ik een nieuw Roemeens vriendje. We spreken dezelfde taal dus hebben we het heel gezellig.

Oh ja, dat is ook zo, ik ben aan mijn achterpootje (knie)geopereerd (dierenkliniek Bornego in Heerenveen) en moest drie maanden rustig aan doen, ik wist niet goed hoe ik rustig moest zijn. Ik kan nu weer lekker rennen en spelen met Sjefke.

Pollux (ACE Polux 19897) Ben sinds maart bij mijn nieuwe baasje met Jessy, Sjefke en poesje Muppet. Moest eerst wat wennen maar gaat nu goed. Heb het heel erg druk, helpen met krant lezen, was vouwen, bloempotten uit de vensterbank, maar dat echt was een ongelukje, vrouwtje was buiten en dat wilde ik ook dat snappen jullie wel toch??

Groetjes, liefs en een dikke pluim van ons aan

Leiding, medewerkers en vrijwilligers

Jessy

Pollux

Wij alle drie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten