dinsdag 26 april 2022

ACE-Duran

12 Januari kwam ik ,Hebbes (ACE Duran) aan in Nederland om naar huis te gaan voor mijn oude(re) dag en warme, gouden mand.

Eerste daagjes waren best spannend maar ik werd direct opgenomen in de roedel en ook de kat en ik hadden de juiste klik.

Allen op mijn nieuwe vaste woonadres lieten me voelen dat ik meer dan welkom was en dat ik totaal nergens bang voor moest zijn dus gooide ik in één keer de "rugzak"af en ging ik verder als een leuke, vrolijke en superlieve senioren- levensgenieter.

2maandjes later mocht ik in de roedel los en "los" ging ik.

Samen met al mijn  ACE-hondenvriendjes en 1 (ACE) -kattenvriend heb ik nu eindelijk het leven waar ik zo naar verlangde.

Hopen maar dat er nog veel meer "kanjers op leeftijd" worden gekozen want een thuisleven is enorm fijn en gun ik alle wachtende ACE-kanjers.

 Don't shop

Adopt !!!

Getekend,

Hebbes !

Knuff van ons allemaal....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten