Lieve dierenvrienden,
Heel hartelijk bedankt voor jullie steun. Dankzij jullie hebben we met de
verkoop van de kerstpotten een bedrag van 660 euro ingezameld.
Dit bedrag zal gestort worden naar SHIN, Spaanse Honden In Nood zodat de honden
met dit geld iets extra lekkers krijgen voor hun kerst ❤️πΆπ
Dikke merci,
An, Cindy en Elsie
Geen opmerkingen:
Een reactie posten