Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
7 jaartjes alweer, waarvan wij hem 4 jaar hebben. Op een lichte artrose in de knieen na gaat het verder super goed! Wij zijn echt super gelukkig en blij met Coton. Onze knapperd π₯°
Geen opmerkingen:
Een reactie posten