Het gaat goed met Rocco en mij,Rocco is lief en heel aanhankelijk.wil veel knuffelen is lief naar andere honden en mensen had geen ander hondje willen hebben.Wil in de toekomst nog met hem op honden school is nu dicht in verband met corona,moeten nog werken aan blaffen als ik weg ben maar dat gaat wel goed komen(boodscappen).
Vriendelijke groet Rocco en Frank
Archieffoto

Geen opmerkingen:
Een reactie posten