Bruno doet het heel erg goed. Hij voelt zich inmiddels zo thuis dat hij ook al lekker kan/ mag puberen. Hij is heel leergierig en voor een brokje gaat hij graag samen met je aan het werk.
Het zindelijk worden vraagt nog wel wat aandacht, omdat hij het niet aangeeft als hij moet. En er niet goed een planning op te maken is. Je kan een hele wandeling met hem maken waarbij hij niet plast en dan in huis toch een plasje. Maar ook dit gaat de laatste dagen al iets beter.
Met Loes gaat het ook goed. Bruno wil dolgraag met onze kat spelen. Deze liefde is helaas niet wederzijds. Bruno is nog een beetje onstuimig voor onze kat. Maar hij krabt gelukkig van zich af.
We zijn erg blij met z’n komst, het is een lieverd.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten