Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
De meeste spanjaarden zijn tegen sterilisatie...vooral de jagers en fokkers...dit is hun tegen campagne....
Ik ben tegen iedere vorm van misbruik, mishandeling,...van dieren, maar ik vind wel dat de wereld eerlijk moet zijn, als ze AL de dieren steriliseren moet dat bij de mens gebeuren ook!!!! Want daar zijn er véél te véél van ook!!!
Ik ben tegen iedere vorm van misbruik, mishandeling,...van dieren, maar ik vind wel dat de wereld eerlijk moet zijn, als ze AL de dieren steriliseren moet dat bij de mens gebeuren ook!!!! Want daar zijn er véél te véél van ook!!!
BeantwoordenVerwijderen