zondag 28 februari 2021

In Memoriam Roos (Rouska)

Ik wilde jullie laten weten dat m'n grote vriendin Roos gisteren 26 februari 2021 is ingeslapen nadat na een week van af en aanlopen dierenarts en onderzoeken bleek in haar ruggengraat ter hoogte van lumbaal2 een tumor zat die verder leven onmogelijk maakte.

December 2015 kreeg ik Roos (Rouska) in opvang maar adopteerde haar een maand later.
Ze heeft uiteindelijk dikke 5 jaar bij mij een ik mag best zeggen een heerlijk hondenleven gehad, 14 februari 2021 werd ze 11 en ik dacht dat ze gezien haar toen nog puike conditie er best nog wat jaartjes aan kon vastplakken.  Niet wetende dat de verraderlijke vijand al bezig was haar naar een hopelijk nog beter oord te halen.
Bedankt dat jullie Roos aan mij wilden geven en wat heeft alle energie die er in de eerste 2 jaar moest worden ingestoken om deze Roos te kunnen laten bloeien zich dubbel en dwars uitbetaald  Ze was echt een super Galgo Dame en we gaan haar vreselijk missen.
Ze was mn eerste adoptiehond en er zijn er nu nog wat over maar een ding is zeker....Galgo's kruipen in je hart.
En in mijn hart zal altijd een plek zijn voor Roos,  mijn Grand Dame
Met vriendelijke groet
André





Geen opmerkingen:

Een reactie posten