dinsdag 23 februari 2021

In memoriam Cesar

Met heel veel verdriet moet ik jullie mededelen dat wij gisteren hebben moeten afscheid nemen van Cesar. 13 jaar geleden heb ik het geluk gehad om hem als 5-maand oude pup te adopteren via jullie. Vorige week begon hij plots te manken, en na verder onderzoek kwam er botkanker als diagnose. Dat sloeg voor ons in als een bom. Hij moet er al jaren mee gelopen hebben en we hebben er nooit iets aan gemerkt. Zo'n bijzonder sterke kerel!  We hebben hem nog geholpen met pijnmedicatie, maar desondanks had hij nog teveel pijn en kon al snel niets meer zelf. Dus heb ik de meest harde menselijke beslissing moeten nemen.. 13 jaar lang was hij mijn trouwste en liefste vriend. 13 jaar lang mijn rots in de branding! Bedankt dat ik hem via jullie in mijn leven heb mogen krijgen. Hij heeft een mooi afscheid gehad in familiekring en zijn urne krijgt een mooie plaats bij ons. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten