Met Pom alles goed. Hij is dol op wandelen en snoepjes, en hmmm even denken.... op nog meer snoepjes. Andere honden vindt hij niet zo fijn als hij aan de leiband is. In het hondenpark doet hij het prima, maar gaat hij toch liever bij de mensen staan want ja.... die hebben snoepjes mee π

Geen opmerkingen:
Een reactie posten