zondag 1 maart 2020

Lidio vertelt:

Hallo iedereen ,
Ik ben Lidio bijna 9 maandjes jong en ik ben donderdagavond laat bij mijn adoptiemensjes aangekomen. Ik vond het allemaal heel spannend. Het deurtje van mijn kooi ging open en na slechts een paar minuutjes ben ik eruit gekomen en ben direct heel de woonkamer en keuken gaan verkennen. Mijn kattentoiletje had ik ook al snel gevonden. De andere huisdieren werden door mijn nieuwe baasjes in de veranda gezet omdat de stress voor mij anders te veel zou zijn. Ik kon ze wel al een beetje zien en vond het heel spannend. Vooral de 2 honden en de fret. Zo'n rare wezens had ik nog niet gezien. Wat ik dan de komende 3 uur gedaan heb? Na mijn inspectietocht ben ik bij iedereen uitgebreid gaan knuffelen. Ik heb gegeten en zelfs al een beetje gespeeld. Met de andere poes heb ik ook al kennis gemaakt. We hebben een beetje naar elkaar gegromd maar meer ook niet. Daarna ben ik mij gaan wassen op de zetel tussen 2 van mijn baasjes en hebben we nog een beetje geknuffeld.
De volgende dag was ik wel een beetje ziekjes . Mijn oogjes werden rood en begonnen te tranen en de snot vloog uit mijn neusje. Gelukkig konden we snel naar de dierenarts en kreeg ik antibiotica. Enkele uurtjes later voelde ik mij al terug veel beter. Ik had een infectie opgelopen. Waarschijnlijk door de stress van de reis. Het was dan ook een hele lange reis want mijn vliegtuig had meer dan 2 uur vertraging.
En ja met de hondjes heb ik ondertussen ook al kennis gemaakt. Rare wezens hoor. Ik heb eerst geblazen en een hoge rug opgezet maar eigenlijk was dat niet nodig. Nu ben ik al veel rustiger en ga zelfs naar hen kijken.
Vanavond mag ik dan kennis maken met Ollie de fret. Ben wel benieuwd hoe dit zal verlopen.
Kortom ik voel mij al heel erg thuis in mijn forever home.
Tenslotte wens ik ook mijn medepassagiertjes Tete , Brigida en Cleopatra veel geluk en plezier in hun gouden mandje.
Dikke knuffel van spinnekopje Lidio




Geen opmerkingen:

Een reactie posten