zaterdag 21 maart 2020

Scheerdag bij Tieske


Hallo lieve hondenvriendjes,
Hadden wij vandaag weer, ons mam vond het nodig om ons , Jody,Marie-Sol en mij ,Lady Jane weer eens te scheren.
Het zou buiten gebeuren, maar het was haar te koud,  wij dachten dat we er onder uit zouden komen, maar helaas.. toch maar in huis scheren.
De reden van eerst liever buiten mag duidelijk zijn.. 


Als laatste was ik, Lady-Jane aan de beurt, was het er niet echt mee eens, kun je immers aan mijn gezichtje zien. 


Maar.. ik moet er wel bij zeggen, vond het wel heerlijk, maar dat zal ik dus never nooit toegeven!!!
En… eigenlijk, heel diep in mijn hondenhartje, vind ik dat ik nu toch wel weer een mooi cockermeisje  ben geworden, evenals mijn vriendjes Marie-Sol en Jody.


Afijn, dit hebben we voorlopig weer gehad, mammie is trots op ons, dus… vanavond chippies eten als beloning!!

Lieve groetjes van Jody, Marie-Sol, Lady-Jane en ons mammie Tieske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten