dinsdag 10 maart 2020

Basje (Ace Andrew 10509)


Aanstaande donderdag 12 maart wordt Basje (Ace Andrew 10509) alweer 7 jaar en is precies 4 1/2 jaar bij mij in Heerenveen. Geweldige hond en zo gezond als een vis. Maar wel  soms met een eigenzinnig willetje. Maar wij kunnen lezen en schrijven met elkaar.
Ik hoop dan ook dat we nog een aantal goede jaren samen hebben. Naar de bijeenkomsten kunnen wij niet want hij is wagenziek en dat heb ik nooit kunnen afleren. Zit hij op schoot dan gaat alles goed maar zodra hij achterin zit gaat het mis. En bij mij moet hij achterin want ik ben alleen. Ik moet er niet aan denken als je zit te sturen dat hij gezellig bij je komt zitten. Hij zit dus in een tuigje in de veiligheidsriem indien we nodig ergens heen gaan. In ons geval de dierenarts en de trimsalon.

Onderstaand een paar fotootjes van mijn maatje. 

Groetjes, Belia 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten