vrijdag 7 februari 2020

Onze Gus (Néron) REEDS INGEBURGERD,...

Un petit message pour vous donner des nouvelles de … GUS :) 
Il est S U P E R, exactement comme je l’avais imaginé !!!
Il s’adapte bien à son nouvel environnement, a passé une très bonne première nuit. Je sens qu’il va être très heureux dans notre famille. Tout le monde l’adore déjà!
Je suis aux anges!

Merci de m’avoir donné cette opportunité.

Magali


Een klein bericht om je te updaten op ... GUS :)
Het is S U P E R, precies zoals ik het me had voorgesteld !!!
Hij past zich goed aan zijn nieuwe omgeving aan, had een zeer goede eerste nacht. Ik voel dat hij heel gelukkig zal zijn in onze familie. Iedereen houdt er al van!
Ik ben in de hemel!

Bedankt dat je me deze kans hebt gegeven.

Magali





Geen opmerkingen:

Een reactie posten